Ik kan niet bestellen met AfterPay. Waarom niet ?

Lees hier alles over waarom betalen met AfterPay niet lukt.

 

Je wilt een bestelling plaatsen met AfterPay als betaalmethode, maar het lukt niet. Je komt niet verder in de checkout. Hoe komt dat? Wat kun je eraan doen? We leggen het je graag uit.

 
Waarom lukt het niet altijd?

AfterPay geeft jou graag de mogelijkheid om achteraf te betalen. Op het moment dat je bestelt checken we binnen een seconde een groot aantal factoren. Denk hierbij aan je persoonsgegevens, het bestelbedrag, de webshop waar je bestelt en meer. Op basis van deze combinatie van gegevens proberen wij in te schatten of jij je bestelling achteraf kunt betalen.

Lukt het niet om een bestelling te plaatsen met AfterPay? Probeer dan eens een van de voorgestelde oplossingen.

Probeer deze oplossingen eens

Ik bestel voor het eerst met AfterPay

Ik heb al vaker besteld met AfterPay

Ik kan als bedrijf niet bestellen met AfterPay

Ik heb (per ongeluk) verkeerde gegevens gebruikt

Kom je er niet uit?

Lukt het je nog steeds niet een bestelling te plaatsen met AfterPay? Heb je andere vragen of kom je er gewoon niet uit? Onze Customer Care Specialists zitten voor je klaar.

Neem contact met ons op
Ga naar boven