Klachten

Niet tevreden? Laat het ons weten!
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Wat de reden ook is, we horen het graag van je.

Hoe meld je een klacht?
Je kunt een klacht doorgeven door deze zo duidelijk mogelijk te omschrijven en per e-mail te sturen naar klachten@afterpay.nl. Als wij je e-mail hebben ontvangen, krijgt je van ons een bevestiging. Wij gaan dan aan de slag om binnen 2 weken tot een oplossing te komen. Ook als wij je klacht afwijzen, informeren wij je waarom wij dat doen. Zo weet je precies wat je van ons mag verwachten. 

Nog niet tevreden?
Ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan verzoeken wij je ons een brief te sturen met de beschrijving van je klacht en een kopie van de eerdere e-mailberichten. Deze brief kunt je sturen naar: 

AfterPay
T.a.v. Klantenservice
Postbus 434
8440 AK Heerenveen

Het is mogelijk dat we telefonisch contact met je opnemen om de klacht te bespreken. Je ontvangt altijd schriftelijk een reactie. Ook als AfterPay je klacht afwijst, ontvang je schriftelijk een uitleg met de reden waarom.

 

Ga naar boven