Klachten

Niet tevreden? Laat het ons weten

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Wat de reden ook is, laat het ons weten.

Hoe meld je een klacht?

Beschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en stuur deze naar klachten@afterpay.nl

Als wij je e-mail hebben ontvangen, krijgt je van ons een bevestiging. Wij gaan dan meteen aan de slag om binnen 2 weken tot een oplossing te komen. Ook als wij je klacht afwijzen, informeren wij je waarom wij dat doen. Zo weet je precies wat je van ons mag verwachten. 

Nog niet tevreden?

Ben je niet tevreden met de uitkomst? Stuur ons dan een brief met de beschrijving van je klacht en een kopie van de eerdere e-mailberichten. Deze brief kunt je sturen naar: 

AfterPay
T.a.v. Klantenservice
Postbus 434
8440 AK Heerenveen

Binnen twee weken behandelen wij je klacht. AfterPay kan telefonisch contact met je opnemen om de klacht te bespreken. Je ontvangt altijd schriftelijk een reactie. Ook als AfterPay je klacht afwijst, ontvang je schriftelijk een uitleg met de reden waarom.

 

Ga naar boven