Zorgeloos uw consumenten achteraf laten betalen

Op uw webwinkel wilt u uw consument alles kunnen bieden. Door het aanbieden van AfterPay als betaalmethode komt u uw klant tegemoet met een veilige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke betaalmethode. AfterPay draagt bij aan een positieve winkelervaring van consumenten. De waarde van AfterPay bereikt gevoelslagen als ‘lifestyle’, ‘modern’ en ‘betrouwbaar’. En dat is ook precies de bedoeling. Want wie AfterPay kiest, kiest service.

  • Groei in conversie en omzet
  • Gegarandeerde uitbetaling
  • Een sterk stijgende naamsbekendheid
  • Een eerlijk en transparant businessmodel
Bekijk wat AfterPay voor u kan betekenen!

    Daarom AfterPay!

    Verhoog uw conversie percentage!

    Verhoog uw conversie percentage!

    Uit onderzoek is gebleken dat 30% van de consumenten alleen tot aankoop overgaat als er achteraf betaald kan worden. Gemiddeld stijgt de conversie met 15% door AfterPay aan te bieden als betaalmethode.

    Geïntresseerd in de groei in conversie?

    Overname betaalrisico

    Overname betaalrisico

    Wij nemen na onze toetsing in uw check-out het totale betaalrisico over, ongeacht of de consument wel of niet betaalt. U bent dus verzekerd van onze uitbetaling aan u.

     

    Overname betaalrisico

    Eenvoudige integratie

    Eenvoudige integratie

    AfterPay werkt nauw samen met een uitgebreid netwerk aan specialisten binnen de internetbranche. Als webwinkel bij AfterPay profiteert u van alle kennis en kunde die wij met al onze partners aan u beschikbaar kunnen stellen.

     

    Bekijk alle partners van AfterPay

    GEMAK VOOR UW KLANT

    GEMAK VOOR UW KLANT

    Uw klanten hoeven niet langer bij elke aankoop hun financiële gegevens in te voeren.

     

    Bekijk hoe het werkt voor uw klant!

    Aan de slag!

     

     AfterPay staat in de top 100 beste e-Business Bedrijven 2016

    In het imago-onderzoek naar 'Beste e-Business Bedrijven 2016' heeft AfterPay heeft maar liefst 5 sterren gekregen in de catogorie 'Online Payment'. 

    Ook is AfterPay in 2016 uitgeroepen tot winnaar van de Thuiswinkel Awards in de categroie Financiële Diensten!

    9.372.378

    transacties

    3.400.000 +

    consumenten

    5.000 +

    webwinkels

    15% +

    conversie

    Ga naar boven