Nieuws

& Persberichten


AfterPay

Hoe reduceer je retouren?

Retouren zijn een grote kostenpost voor webwinkels. Wat is de impact? En hoe beperk je het aantal retouren tot een minimum? NOS publiceerde er een online special over met inzichten van AfterPay.

Lees verder


Nederlanders winkelen en betalen vaker online

Nederlanders staan steeds meer open voor een wereld zonder fysieke winkels. In deze digitale wereld, die zich veelal afspeelt op een smartphone, is ook het doen van betalingen meer gebruikelijk.

Lees verder


Green Thursday nóg succesvoller dan vorig jaar

Ook dit jaar was Green Thursday weer een daverend succes! Er was een groei van maar liefst 60% ten opzichte van Green Thursday vorig jaar.

Lees verder


AfterPay pakt weer uit met Green Thursday

Op 22 november is het Green Thursday bij AfterPay. Al voor Black Friday kunnen consumenten shoppen met korting bij heel veel webwinkels. 

Lees verder


Achteraf betalen en B2B

Aangezien betalen een (groot) onderdeel is van het online-aankoopproces is het van belang dat een bedrijf over een goede B2B-betaalstrategie te beschikken.

Lees verder



Nederlanders waarderen nieuwsbrief per e-mail

Maar liefst 94% van de Nederlanders is ingeschreven op nieuwsbrieven en schaft na het lezen van een nieuwsbrief vaak iets aan. Dit blijkt uit het Nationale E-mailonderzoek 2018. 

Lees verder



Online shoppers kopen meer als ze achteraf kunnen betalen

Eén op de vijf online shoppers koopt meer wanneer AfterPay wordt aangeboden, dit is gebleken uit onderzoek. Online shoppers kiezen voor AfterPay als betaalmethode omdat het vertrouwen biedt en men de betaalmethode als veilig en makkelijk ervaart.

Lees verder



Emotie heeft veel invloed op aankoopgedrag

De emotionele staat van een mens heeft veel invloed op onze dagelijkse bezigheden en op ons gedrag. Emotie heeft ook invloed op het koopgedrag van mensen. Het kan ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd raken bepaalde producten te kopen of juist niet. 

Lees verder


AfterPay lanceert campagne met Joost van den Vondel

Supertrots zijn wij op onze nieuwe commercial met Joost van den Vondel! Heb jij hem al gezien? Hier vind je het persbericht én de commercial.

Lees verder


Europese retailers graag naar buitenland

E-commerce retailers in Europa willen graag uitbreiden naar andere Europese landen. Gebrek aan kennis over de markt in een ander landen en angst voor fraude blijken de voornaamste redenen om dit niet te doen. Groeipotentie en mogelijkheden voor fysieke winkels zijn de meest genoemde redenen om juist wel de grens over te steken.

Lees verder


Ga naar boven