Nieuws

& Persberichten

Duurzaam en flexibel pakketten verzenden en retourneren

Nederlanders zijn Europees kampioen online bestellen én retourneren. Welke opties zijn er om dit proces duurzamer en flexibeler te maken? 

Lees verder


Wijze lessen uit het shopgedrag tijdens het ‘Holiday Season’

Het ‘Holiday Season’ is een van de hoogtepunten binnen de e-commerce sector, zeker in Amerika. Welke inzichten zijn er verkregen? En wat zijn de wijze lessen voor dit najaar?

Lees verder


Alternatieve online betaalmethoden steeds populairder

De verschillende soorten online betaalmethoden zijn niet meer weg te denken. De populariteit van achteraf betalen groeit hierin het meest.

Lees verder


Welke invloed heeft de AVG op je direct mail?

Als bedrijf stuur je het liefst je direct mail naar een zo groot mogelijk adressenbestand. Door de AVG gelden nu andere regels voor het versturen van direct-mail, we nemen je in dit artikel mee in de ins en outs.

Lees verder


Veranderingen in de B2B-marketing

Dat B2B-campagnes enkel bedrijfsgericht moeten zijn en vooral veel vakjargon moet bevatten blijkt steeds minder relevant te zijn. Door humor en personalisatie te implementeren in B2B-marketingactiviteiten kan de klant geïnspireerd worden.

Lees verder


E-commerce trends voor 2019

In de afgelopen jaren is er een duidelijke toename in het online winkelen in Nederland te zien. Maar hoe kun je nou meeprofiteren van deze trend als online verkoper? Deze 10 e-commercetrends voor 2019 kunnen je op weg helpen. 

Lees verder


AfterPay

Ouderen shoppen meer online

Onder alle Nederlanders is het online winkelen in 2018 toegenomen. Het aandeel van de 65-plussers nam hierin het sterkst toe. 

Lees verder



Black Friday pakt 72% hoger uit dan een normale vrijdag 

Black Friday, een uit Amerika overgewaaid fenomeen, neemt ieder jaar toe in populariteit in Europa. Dit jaar werden er 3,5 miljoen iDEAL transacties uitgevoerd. Dit is maar liefst een stijging van 47% ten opzichte van vorig jaar.

Lees verder


Europese retailers graag naar buitenland

E-commerce retailers in Europa willen graag uitbreiden naar andere Europese landen. Gebrek aan kennis over de markt in een ander landen en angst voor fraude blijken de voornaamste redenen om dit niet te doen. Groeipotentie en mogelijkheden voor fysieke winkels zijn de meest genoemde redenen om juist wel de grens over te steken.

Lees verder


Nederlanders winkelen en betalen vaker online

Nederlanders staan steeds meer open voor een wereld zonder fysieke winkels. In deze digitale wereld, die zich veelal afspeelt op een smartphone, is ook het doen van betalingen meer gebruikelijk.

Lees verder


Ga naar boven