Hieronder vindt u een overzicht van het laatste nieuws van en over AfterPay en natuurlijk de actualiteiten rondom ons schaatsteam: Team AfterPay.

 

Drie onmisbare trends voor leadgeneratie

In dit artikel geeft AfterPay jou de 3 grootste trends om het maximale uit de leadgeneratie te halen.

  1. Gericht te werk in een tijdperk van information overload.
  2. Demografisch segmenteren werkt niet meer.
  3. Communicatie afgestemdop de behoefte van de klant.
Lees verder

De waarde van een omnichannel winkelbeleving

Het aanbieden van een complete winkelervaring is belangrijker dan ooit geworden. Wij zullen u in dit artikel uitleggen waarom en hoe AfterPay hier op inspeelt.

Lees verder

Het succes van Social Selling

In Nederland is digitale transofrmatie belangrijker dan ooit geworden. Dit geldt ook voor social selling. In dit artikel leggen wij u uit wat social selling is, hoe u het kunt gebruiken en wat de meerwaarde ervan is.

Lees verder

De uitdagingen en trends in E-mailmarketing

Wat zijn de plannen voor 2017 op het gebied van e-mailmarketing? Welke uitdaging kan men verwachten? AfterPay heeft het voor u uitgezocht!

Lees verder

 

5 Tips om uw bestelbutton te optimaliseren voor e-commerce

De bestelbutton in uw webwinkel kan een bepalende factor zijn in het aankoopproces van de consument. Hoewel het in uw  ogen hier misschien gaat om een klein detail is het belangrijk hier de nodige aandacht aan te besteden.

Lees verder

Drie tips voor een succesvolle contentstrategie

Het volgen van een juist opgestelde contentstrategie is anno 2017 zeer belangrijk. In dit artikel geven wij u drie waardevolle tips die u kunt meenemen in het ontwikkelen en onderhouden van een contentstrategie.

Lees verder

De impact van geautomatiseerde dienstverlening op de klant

Geautomatiseerde processen die vroeger juist werk opleverden worden nu gestandaardiseerd en gedigitaliseerd. Wekt dit irritatie op of bevalt dit de consument wel?

Lees verder
Shopping-app moet meerwaarde hebben

In Amerika zijn shopping-apps razend populair. Twee op de drie kleine tot middelgrote bedrijven overweegt nog voor het einde van dit jaar een eigen mobiele app te lanceren.

Lees verder

 

E-commerce draait op veelbestellers

Nederlandse consumenten die zeer regelmatig iets online bestellen zijn verantwoordelijk voor 88 procent van de aankopen op het internet. Deze zogenoemde Heavy Buyers doen 34 aankopen in het jaar.

Lees verder

 

E-commerce drukt inflatie naar beneden

Volgens De Nederlandsche bank is e-commerce verantwoordelijk voor de daling van de inflatie met 0,1 procentpunt. Deze daling in inflatie is aangezet door het feit dat Nederlanders goedkoper uit zijn op het internet. Gemiddeld zouden consumenten 6,5 procent minder betalen voor hun aankoop. 

Lees verder
Ga naar boven