Van ouderwets innen naar optimale klantreis

Tijdens  Multichannel Conference 2018 vertelden we hoe AfterPay is veranderd van een betaalmethode die enkel facturen int, naar een klantgerichte organisatie die denkt en handelt vanuit de behoefte en wens van de consument.

Lees verder

 

1 op 5 betalingen via AfterPay app

Met de AfterPay app kunnen gebruikers altijd hun orders inzien en is het mogelijk openstaande orders te betalen. Het afgelopen half jaar is het aantal betalingen via de app verdubbeld. 

Lees verder

 

            

Aantal AfterPay-gebruikers stijgt met 25% in Q4 2017

Steeds meer shoppende Nederlanders kiezen voor achteraf betalen met AfterPay. In Q4 2017 steeg het aantal AfterPay-gebruikers met 25% ten opzichte van dezelfde periode in 2016. 

Lees verder

 

GDPR en e-mailmarketing: 5 aandachtspunten

Per 25 mei 2018 gaat de GDPR-wetgeving in. Verstuur jij nieuwsbrieven naar (potentiële) klanten? Dan heb je te maken met nieuwe regels. We zetten 5 aandachtspunten voor je op een rij. 

Lees verder

 

Bestellen met 1 klik bij Winkelstraat

Na het verlopen 1-Click-patent van Amazon lanceert online fashion platform Winkelstraat eigen one-click-oplossing.

Lees verder

 

AfterPay

Gratis verzending doorslaggevend voor Europese consument

Europese online shoppers vinden gratis verzending belangrijk. 71% van de shoppers selecteert hierop. Indien de bestelling aan bepaalde voorwaarden moet voldoen om alsnog in aanmerking te komen voor gratis verzending, wijzigt 88% van de consumenten hun bestelling.

Lees verder

 

Achteraf betalen: eigenlijk heel normaal

Met het online betalen heeft er een verschuiving plaatsgevonden van achteraf naar vooraf betalen. AfterPay wil laten zien dat juist achteraf betalen heel normaal is, en doet dit met een nieuwe campagne bij RTL.

Lees verder

 

 

Geef je webshop een boost

Er komen steeds meer webshops bij in de e-commercemarkt. Hoe zorg je ervoor dat juist jouw webshop opvalt? Lees het hier! 

 

Lees verder

 

Steeds meer shoppende mannen

In 2017 heeft de mode- en schoenenbranche een recordjaar gedraaid. Opvallend is dat vooral de mannen meer zijn gaan shoppen. 

Lees verder

 

Consumenten willen product eerst zien voor ze betalen

Shoppen in de fysieke winkel is in de VS nog steeds 10 keer populairder dan online winkelen, daarnaast groeit online shoppen 3 keer sneller dan offline.

Lees verder
Ga naar boven