Consumenten kiezen vaker voor AfterPay

Thuiswinkel heeft de nieuwe marktmonitor gepubliceerd over het tweede kwartaal van 2017. Hierin is te zien dat er wederom meer mensen hun vertrouwen geven aan de betaalmethode van AfterPay.

Lees verder

 

Extra kosten tijdens afrekenen grootste reden verlaten winkelwagentje

Online shoppen maakt het makkelijk voor consumenten om een winkelwagentje te vullen, ook zonder intentie om een aankoop te doen.

Lees verder

 

 

Online verkoop speelgoed neemt fors toe

De online omzet in de categorie Speelgoed maakte in Q2 van 2017 de grootse groei door. Nederlands gaven dit jaar online maarliefst 52% meer geld uit aan speelgoed dan in dezelfde periode vorig jaar.

Lees verder

 

Persoonlijke aanpak heeft positief effect op klantbeleving

Een gepersonaliseerde aanpak van klanten heeft een positief effect op de aankoopbeleving.  Dit stelt Harald Pol die op dit onderwerp is gepromoveerd op de Universiteit van Twente.

Lees verder

 

Aantal webwinkels met .nl domein in 2017 met 20% gegroeid

In mei 2017 waren er in totaal 89.000 webwinkels met het domein '.nl' actief. Dit is een stijging van ruim 20 procent ten opzichte van mei 2016 toen er er nog 74.000 .nl webwinkels actief waren.

Lees verder

 

24/7 customer support met chatbot Sofie

Om zo goed mogelijk aan te sluiten op de wereld en wensen van de consument heeft AfterPay een chatbot gelanceerd. Sofie beantwoordt 24/7 vragen van consumenten over hun betaling of betaaloverzicht. 

Lees verder

 

AfterPay app goed voor 10% betalingen

Sinds 3 maanden heeft AfterPay een eigen app, waarmee consumenten hun betalingen kunnen inzien en voldoen. De app is inmiddels een groot succes met ruim 100.000 actieve gebruikers. 

Lees verder

 

De platformeconomie - bent u voorbereid?

Van fysieke winkel naar online winkel naar online platform; de wereld van e-commerce staat nooit stil. Hoe houdt u zich staande in de platformeconomie? Lees hier enkele inzichten, tips & tricks. 

Lees verder

 

AfterPay

ACM vraagt om meer transparantie bij online reviews

Online reviews spelen een steeds grotere rol in het besluitvormingsproces van de consument. De betrouwbaarheid van reviews wordt daarom steeds belangrijker. 

Lees verder

 

Helft Nederlanders kiest brick boven click

Het tastbare aspect van een fysieke winkel blijft moeilijk na te bootsen in een webwinkel. Bijna de helft van de Nederlanders verkiest daarom nog steeds de fysieke winkel boven de webwinkel. 

Lees verder
Ga naar boven