Nieuws

& Persberichten

 

Ook in 2018 blijft de online omzet groeien

Thuiswinkel heeft onlangs de Thuiswinkel Markt Monitor Q1 2018 naar buiten gebracht. Hierin worden zowel de resultaten van het eerste kwartaal van 2018 als de verwachtingen over het geheel van 2018 gedeeld. 

Lees verder

             

30% meer AfterPay-gebruikers Q1 2018

Steeds meer consumenten kiezen voor achteraf betalen. Van alle online shoppers in Nederland heeft 13% minimaal één online aankoop achteraf betaald met AfterPay in Q1 2018.

Lees verder

Neuropsychologie in je webwinkel

Wist je dat maar 5% van onze acties bestaat uit bewust gedrag? Door inzicht te krijgen in hoe onze hersenen keuzes maken kun je je communicatie optimaliseren of je webwinkel beter inrichten.

Lees verder

 

Girav over de samenwerking met AfterPay

Girav: het succesvolle merk van lange t-shirts voor mannen. Het geheim? Dichtbij je core business blijven en jezelf omringen met partners die hetzelfde doen. Girav vertelt over hun kracht en de samenwerking met achteraf betaalmethode AfterPay.

Lees verder

 

AfterPay

Bezorgkosten en retourvoorwaarden belangrijk bij keuze webwinkel

Consumenten maken hun keuze voor een webwinkel op basis van de bezorgkosten en de retourvoorwaarden die daarbij komen kijken. 

Lees verder

 

PostNL ziet omzet uit e-commerce stijgen

PostNL publiceerde afgelopen week de cijfers van Q1 2018. De omzet steeg ten opzichte van vorig jaar naar 875 miljoen euro, de winst daalde naar 14 miljoen euro. PostNL blijft een financieel gezond bedrijf en zag vooral haar omzet behaald uit e-commerce stijgen.

Lees verder

 

 

 

AfterPay behoort tot de beste bedrijven in e-business 2018

AfterPay is door Emerce uitgeroepen tot een van de beste e-business bedrijven in de categorie Payment methods

 

Lees verder

 

Merkvertrouwen belangrijk voor consument

Vertrouwen in een merk is één van de belangrijkste redenen voor een consument om te kiezen voor een retailer. De optie om achteraf te betalen draagt bij aan dit merkvertrouwen.

Lees verder

 

Chatbot zorgt niet voor minder contactmomenten

De komst van chatbot Sofie zorgde niet voor een afname, maar een aanwas van een nieuw type, simpele vragen. Sofie verlaagt de drempel om contact op te nemen en is daarmee een groot succes voor AfterPay.

Lees verder

 

Van ouderwets innen naar optimale klantreis

Tijdens Multichannel Conference 2018 vertelden we hoe AfterPay is veranderd van een betaalmethode die enkel facturen int, naar een klantgerichte organisatie die denkt en handelt vanuit de behoefte en wens van de consument.

Lees verder
Ga naar boven