Fysieke winkel populair bij decemberaankopen

Tijdens de feestdagen trekken consumenten er massaal op uit om naar een fysieke winkel te gaan. Snelle verzending en klantrecensies zijn een must voor webwinkels tijdens dit seizoen. 

Lees verder

 

 

Het effect van nieuwe technologieën en andere veranderingen

Consumenten kopen steeds vaker en liever online in plaats van in de winkel. Wat is hier het effect van voor ondernemers? 

Lees verder

 

Innovatieve MKB-ondernemers gezocht! 

AfterPay zoekt MKB-ondernemers met ervaring in en ideeën over het reduceren van oninbare vorderingen. Ga jij de uitdaging aan?

Lees verder

 

Slim samenwerken met Stockbase

Stockbase is een online platform dat webwinkels de mogelijkheid geeft om gebruik te maken van de (vrije) voorraad en productafbeeldingen van leveranciers. 

Lees verder

 

Team AfterPay maakt zich klaar voor de Olympische Spelen

Afgelopen maandag was het officiële startsein van het Olympische seizoen van de sprintvrouwen van Team AfterPay.

Lees verder

 

Voorbereiden op de drukste tijd van het jaar

De komende periode is traditioneel de drukste periode in de retail. Een goede voorbereiding is het halve werk, maar waar moet je als webwinkel eigenlijk allemaal aan denken?

Lees verder

 

 

AfterPay nu ook in de online kassa van Sisow

Vanaf nu is het mogelijk om AfterPay aan te bieden via payment service provider Sisow. Zo beheert u al uw betaalmethoden snel en eenvoudig vanuit één platform.

Lees verder

 

AfterPay

Veilig betalen heeft grote invloed op klanttevredenheid 

Thuiswinkel.org en Teleperfomance deden onderzoek naar de tevredenheid, loyaliteit en aanbevelingsbereidheid van de Nederlandse consument.

Lees verder

 

De touwtjes in handen met My AfterPay

Na de lancering van een betaalapp eerder dit jaar, biedt AfterPay consumenten nu nog meer gemak met een eigen online omgeving: My AfterPay. Hiermee speelt AfterPay in op de behoefte van consumenten om overal en op elke manier grip op hun betalingen te hebben.

Lees verder

Consumenten kiezen vaker voor AfterPay

Thuiswinkel heeft de nieuwe marktmonitor gepubliceerd over het tweede kwartaal van 2017. Hierin is te zien dat er wederom meer mensen hun vertrouwen geven aan de betaalmethode van AfterPay.

Lees verder
Ga naar boven