Nieuws

& Persberichten

 

AfterPay

Bezorgkosten en retourvoorwaarden belangrijk bij keuze webwinkel

Consumenten baseren de keuze voor hun webwinkel op basis van de bezorgkosten en de retourvoorwaarden die daarbij komen kijken. 

Lees verder

 

PostNL ziet omzet uit e-commerce stijgen

PostNL publiceerde afgelopen week de cijfers van Q1 2018. De omzet steeg ten opzichte van vorig jaar naar 875 miljoen euro, de winst daalde naar 14 miljoen euro. PostNL blijft een financieel gezond bedrijf en zag vooral haar omzet behaald uit e-commerce stijgen.

Lees verder

 

 

 

AfterPay behoort tot de beste bedrijven in e-business 2018

AfterPay is door Emerce uitgeroepen tot een van de beste e-business bedrijven in de categorie Payment methods

 

Lees verder

 

Merkvertrouwen belangrijk voor consument

Vertrouwen in een merk is één van de belangrijkste redenen voor een consument om te kiezen voor een retailer. De optie om achteraf te betalen draagt bij aan dit merkvertrouwen.

Lees verder

 

Chatbot zorgt niet voor minder contactmomenten

De komst van chatbot Sofie zorgde niet voor een afname, maar een aanwas van een nieuw type, simpele vragen. Sofie verlaagt de drempel om contact op te nemen en is daarmee een groot succes voor AfterPay.

Lees verder

 

Van ouderwets innen naar optimale klantreis

Tijdens  Multichannel Conference 2018 vertelden we hoe AfterPay is veranderd van een betaalmethode die enkel facturen int, naar een klantgerichte organisatie die denkt en handelt vanuit de behoefte en wens van de consument.

Lees verder

 

1 op 5 betalingen via AfterPay app

Met de AfterPay app kunnen gebruikers altijd hun orders inzien en is het mogelijk openstaande orders te betalen. Het afgelopen half jaar is het aantal betalingen via de app verdubbeld. 

Lees verder

 

            

Aantal AfterPay-gebruikers stijgt met 25% in Q4 2017

Steeds meer shoppende Nederlanders kiezen voor achteraf betalen met AfterPay. In Q4 2017 steeg het aantal AfterPay-gebruikers met 25% ten opzichte van dezelfde periode in 2016. 

Lees verder

 

GDPR en e-mailmarketing: 5 aandachtspunten

Per 25 mei 2018 gaat de GDPR-wetgeving in. Verstuur jij nieuwsbrieven naar (potentiële) klanten? Dan heb je te maken met nieuwe regels. We zetten 5 aandachtspunten voor je op een rij. 

Lees verder

 

Bestellen met 1 klik bij Winkelstraat

Na het verlopen 1-Click-patent van Amazon lanceert online fashion platform Winkelstraat eigen one-click-oplossing.

Lees verder
Ga naar boven