Voorbereiden op de drukste tijd van het jaar

De komende periode is traditioneel de drukste periode in de retail. Een goede voorbereiding is het halve werk, maar waar moet je als webwinkel eigenlijk allemaal aan denken?

Lees verder

 

 

AfterPay nu ook in de online kassa van Sisow

Vanaf nu is het mogelijk om AfterPay aan te bieden via payment service provider Sisow. Zo beheert u al uw betaalmethoden snel en eenvoudig vanuit één platform.

Lees verder

 

AfterPay

Veilig betalen heeft grote invloed op klanttevredenheid 

Thuiswinkel.org en Teleperfomance deden onderzoek naar de tevredenheid, loyaliteit en aanbevelingsbereidheid van de Nederlandse consument.

Lees verder

 

De touwtjes in handen met My AfterPay

Na de lancering van een betaalapp eerder dit jaar, biedt AfterPay consumenten nu nog meer gemak met een eigen online omgeving: My AfterPay. Hiermee speelt AfterPay in op de behoefte van consumenten om overal en op elke manier grip op hun betalingen te hebben.

Lees verder

Consumenten kiezen vaker voor AfterPay

Thuiswinkel heeft de nieuwe marktmonitor gepubliceerd over het tweede kwartaal van 2017. Hierin is te zien dat er wederom meer mensen hun vertrouwen geven aan de betaalmethode van AfterPay.

Lees verder

 

Extra kosten tijdens afrekenen grootste reden verlaten winkelwagentje

Online shoppen maakt het makkelijk voor consumenten om een winkelwagentje te vullen, ook zonder intentie om een aankoop te doen.

Lees verder

 

 

Online verkoop speelgoed neemt fors toe

De online omzet in de categorie Speelgoed maakte in Q2 van 2017 de grootse groei door. Nederlands gaven dit jaar online maarliefst 52% meer geld uit aan speelgoed dan in dezelfde periode vorig jaar.

Lees verder

 

Persoonlijke aanpak heeft positief effect op klantbeleving

Een gepersonaliseerde aanpak van klanten heeft een positief effect op de aankoopbeleving.  Dit stelt Harald Pol die op dit onderwerp is gepromoveerd op de Universiteit van Twente.

Lees verder

 

Aantal webwinkels met .nl domein in 2017 met 20% gegroeid

In mei 2017 waren er in totaal 89.000 webwinkels met het domein '.nl' actief. Dit is een stijging van ruim 20 procent ten opzichte van mei 2016 toen er er nog 74.000 .nl webwinkels actief waren.

Lees verder

 

24/7 customer support met chatbot Sofie

Om zo goed mogelijk aan te sluiten op de wereld en wensen van de consument heeft AfterPay een chatbot gelanceerd. Sofie beantwoordt 24/7 vragen van consumenten over hun betaling of betaaloverzicht. 

Lees verder
Ga naar boven