AfterPay

ACM vraagt om meer transparantie bij online reviews

Online reviews spelen een steeds grotere rol in het besluitvormingsproces van de consument. De betrouwbaarheid van reviews wordt daarom steeds belangrijker. 

Lees verder

 

Helft Nederlanders kiest brick boven click

Het tastbare aspect van een fysieke winkel blijft moeilijk na te bootsen in een webwinkel. Bijna de helft van de Nederlanders verkiest daarom nog steeds de fysieke winkel boven de webwinkel. 

Lees verder

Pure players groeien twee keer zo hard als multichannel spelers

De omzet van online retailers steeg in april met 25 procent. Dat is bijna twee keer zo veel als de omzetgroei van multichannelers die in april bijna 13 procent bedroeg.

Lees verder

 

 

Cross-border e-commerce wint aan populariteit

Negen op de tien webwinkels in ons land nemen orders aan uit het buitenland. Het aantal Nederlandse consumenten dat online winkelt in het buitenland groeit echter ook hard. Cross-border e-commerce is het antwoord op deze trend.

Lees verder

 

Personalisatie in uw webshop - 5 gouden tips!

E-commerce personalisatie zit in de lift. Er zijn echter nog genoeg waardevolle kansen die veel online spelers laten liggen. AfterPay geeft u in dit artikel 5 tips voor personalisatie in uw webshop.

Lees verder

 

Het spanningsveld in 2025 zit tussen data en privacy

De exploitatie van data en de borging van consumentenrechten worden de grootste uitdagingen voor e-commerce professionals, met name vanaf 2025. Zo bleek uit een peiling op de Global E-commerce Summit in Barcelona.

Lees verder

 

Marketing: trends & tips op een rijtje

In dit artikel hebben we drie belangrijke marketingtrends voor u op een rijtje gezet. Door in te spelen op de actuele marktontwikkelingen bent u optimaal voorbereid!

Lees verder

 

Online winkelen over de grens wordt makkelijker

Er moet een einde komen aan het zogeheten geo-blocking. Dit zijn de EU-ministers overeengekomen. Volgens de Slowaakse minister Peter Ziga, die de onderhandelingen voorzat, zal de internethandel door de nieuwe maatregelen aanzienlijk toenemen. 

Lees verder

 

Aantal aankopen en gemiddeld besteed bedrag gestegen

Het aantal aankopen en het gemiddelde aankoopbedrag per Nederlandse consument zijn in het eerste kwartaal van 2017 gestegen met 12 procent. Dit is gebleken uit de nieuwste editie van de Thuiswinkel Markt Monitor.

 

Lees verder

 

5 Gouden tips bij de start van uw webwinkel

Bij het opstarten van een webwinkel komt veel meer kijken dan enkel de in- en verkoop van uw producten. Om de juiste doelgroep aan te trekken is online marketing vanaf het begin enorm belangrijk. Doe onderzoek naar uw doelgroep, weet waar zij online te vinden zijn en hoe zij online zoeken. AfterPay geeft u in dit artikel 5 gouden tips waarmee u zich optimaal kunt voorbereiden.

Lees verder
Ga naar boven