Nieuws

& Persberichten

 

Verzendkosten: minder retour, nog minder retentie

Waar retailers eerst zoveel mogelijk gratis verzenden en gratis retourneren aanboden, lijkt deze trend te veranderen. Als je ergens kosten wilt doorberekenen aan de consument, waar kun je dan het beste je geld op inzetten? AfterPay onderzocht de relatie tussen verzendkosten en retouren.

Lees verder


Kleding- en sportartikelen meest online gekocht

Online shoppen is populair in Europa. Kleding- en sportartikelen meest online gekocht.

Lees verder



Buckaroo en AfterPay gaan internationaal

Retailers kunnen via Buckaroo achteraf betalen aanbieden aan online shoppers in 5 landen. Naast Nederland kan dit vanaf nu ook in België, Duitsland, Oostenrijk en Finland. Meer landen volgen snel.

Lees verder


Marktaandeel AfterPay met 25% gegroeid

In Q4 2018 telde Nederland 12,1 miljoen online shoppende consumenten. Zowel het marktaandeel van AfterPay als het aantal AfterPay-gebruikers steeg vorig jaar met 25%.

Lees verder


Personalisatie en productvideo's verhogen conversie

De e-commercebranche blijft zich ontwikkelen. Er zijn duidelijke trends zichtbaar die bijdragen aan conversieverhoging.

Lees verder


Duurzaam en flexibel pakketten verzenden en retourneren

Nederlanders zijn Europees kampioen online bestellen én retourneren. Welke opties zijn er om dit proces duurzamer en flexibeler te maken? 

Lees verder


Wijze lessen uit het shopgedrag tijdens het ‘Holiday Season’

Het ‘Holiday Season’ is een van de hoogtepunten binnen de e-commerce sector, zeker in Amerika. Welke inzichten zijn er verkregen? En wat zijn de wijze lessen voor dit najaar?

Lees verder


Alternatieve online betaalmethoden steeds populairder

De verschillende soorten online betaalmethoden zijn niet meer weg te denken. De populariteit van achteraf betalen groeit hierin het meest.

Lees verder


Welke invloed heeft de AVG op je direct mail?

Als bedrijf stuur je het liefst je direct mail naar een zo groot mogelijk adressenbestand. Door de AVG gelden nu andere regels voor het versturen van direct-mail, we nemen je in dit artikel mee in de ins en outs.

Lees verder


Veranderingen in de B2B-marketing

Dat B2B-campagnes enkel bedrijfsgericht moeten zijn en vooral veel vakjargon moet bevatten blijkt steeds minder relevant te zijn. Door humor en personalisatie te implementeren in B2B-marketingactiviteiten kan de klant geïnspireerd worden.

Lees verder


Ga naar boven