Nieuws

& Persberichten

Veranderingen in de B2B-marketing

Dat B2B-campagnes enkel bedrijfsgericht moeten zijn en vooral veel vakjargon moet bevatten blijkt steeds minder relevant te zijn. Door humor en personalisatie te implementeren in B2B-marketingactiviteiten kan de klant geïnspireerd worden.

Lees verder


E-commerce trends voor 2019

In de afgelopen jaren is er een duidelijke toename in het online winkelen in Nederland te zien. Maar hoe kun je nou meeprofiteren van deze trend als online verkoper? Deze 10 e-commercetrends voor 2019 kunnen je op weg helpen. 

Lees verder


AfterPay

Ouderen shoppen meer online

Onder alle Nederlanders is het online winkelen in 2018 toegenomen. Het aandeel van de 65-plussers nam hierin het sterkst toe. 

Lees verder



Black Friday pakt 72% hoger uit dan een normale vrijdag 

Black Friday, een uit Amerika overgewaaid fenomeen, neemt ieder jaar toe in populariteit in Europa. Dit jaar werden er 3,5 miljoen iDEAL transacties uitgevoerd. Dit is maar liefst een stijging van 47% ten opzichte van vorig jaar.

Lees verder


Europese retailers graag naar buitenland

E-commerce retailers in Europa willen graag uitbreiden naar andere Europese landen. Gebrek aan kennis over de markt in een ander landen en angst voor fraude blijken de voornaamste redenen om dit niet te doen. Groeipotentie en mogelijkheden voor fysieke winkels zijn de meest genoemde redenen om juist wel de grens over te steken.

Lees verder


Nederlanders winkelen en betalen vaker online

Nederlanders staan steeds meer open voor een wereld zonder fysieke winkels. In deze digitale wereld, die zich veelal afspeelt op een smartphone, is ook het doen van betalingen meer gebruikelijk.

Lees verder


Green Thursday nóg succesvoller dan vorig jaar

Ook dit jaar was Green Thursday weer een daverend succes! Er was een groei van maar liefst 60% ten opzichte van Green Thursday vorig jaar.

Lees verder


AfterPay pakt weer uit met Green Thursday

Op 22 november is het Green Thursday bij AfterPay. Al voor Black Friday kunnen consumenten shoppen met korting bij heel veel webwinkels. 

Lees verder


Nederlanders waarderen nieuwsbrief per e-mail

Maar liefst 94% van de Nederlanders is ingeschreven op nieuwsbrieven en schaft na het lezen van een nieuwsbrief vaak iets aan. Dit blijkt uit het Nationale E-mailonderzoek 2018. 

Lees verder


AfterPay lanceert campagne met Joost van den Vondel

Supertrots zijn wij op onze nieuwe commercial met Joost van den Vondel! Heb jij hem al gezien? Hier vind je het persbericht én de commercial.

Lees verder


Ga naar boven