Nieuws

& Persberichten

 

Consument stelt steeds meer eisen aan bezorging

Consumenten stellen steeds meer eisen aan de bezorgopties die retailers hen bieden. Het is zelfs zo dat de helft van de consumenten de online winkelmand verlaat als de aangeboden bezorgopties niet aan hun wensen voldoen. 

Lees verder

 

 

 

Fysieke winkels verwaarlozen hun wapen

Er zijn nog flink wat stappen te nemen om de Nederlandse consument de ultieme winkelervaring te bezorgen. Consumenten zijn met name ontevreden over de productkennis van medewerkers in de fysieke winkel. 

 

Lees verder

 

Verwachting – realiteit = retouren

Als fashion retailer wil je producten in je webwinkel zo mooi mogelijk presenteren. Vaak wordt modelfotografie gebruikt om een goed beeld te geven van hoe producten eruitzien wanneer ze gedragen worden. Maar wist je dat de manier waarop je kleding online presenteert en met name de wijze van fotografie grote invloed kan hebben op je retourpercentage? 

Lees verder

 

Retourtermijn van invloed op aantal retouren

Als je een fashion retailer vraagt wat de grootste ergernis is binnen de online verkoopwereld zal het antwoord vrijwel altijd op hetzelfde neerkomen: retouren. AfterPay heeft in samenwerking met retourenspecialist dr. Alec Minnema een manier gevonden om die retouren om te dopen in vriend, in plaats van vijand.

 

Lees verder

 

Consument verkiest lage prijs boven levertijd

Nederlanders hechten bij het online shoppen meer waarde aan een lage prijs dan aan een snelle levering. Drie op de vijf Nederlanders zijn bereid om langer op hun product te wachten als dat een lagere prijs betekent.

Lees verder

 

Ook in 2018 blijft de online omzet groeien

Thuiswinkel heeft onlangs de Thuiswinkel Markt Monitor Q1 2018 naar buiten gebracht. Hierin worden zowel de resultaten van het eerste kwartaal van 2018 als de verwachtingen over het geheel van 2018 gedeeld. 

Lees verder

             

30% meer AfterPay-gebruikers Q1 2018

Steeds meer consumenten kiezen voor achteraf betalen. Van alle online shoppers in Nederland heeft 13% minimaal één online aankoop achteraf betaald met AfterPay in Q1 2018.

Lees verder

Neuropsychologie in je webwinkel

Wist je dat maar 5% van onze acties bestaat uit bewust gedrag? Door inzicht te krijgen in hoe onze hersenen keuzes maken kun je je communicatie optimaliseren of je webwinkel beter inrichten.

Lees verder

 

Girav over de samenwerking met AfterPay

Girav: het succesvolle merk van lange t-shirts voor mannen. Het geheim? Dichtbij je core business blijven en jezelf omringen met partners die hetzelfde doen. Girav vertelt over hun kracht en de samenwerking met achteraf betaalmethode AfterPay.

Lees verder

 

AfterPay

Bezorgkosten en retourvoorwaarden belangrijk bij keuze webwinkel

Consumenten maken hun keuze voor een webwinkel op basis van de bezorgkosten en de retourvoorwaarden die daarbij komen kijken. 

Lees verder
Ga naar boven