Nieuws

& Persberichten


Achteraf betalen en B2B

Aangezien betalen een (groot) onderdeel is van het online-aankoopproces is het van belang dat een bedrijf over een goede B2B-betaalstrategie te beschikken.

Lees verder



Nederlanders waarderen nieuwsbrief per e-mail

Maar liefst 94% van de Nederlanders is ingeschreven op nieuwsbrieven en schaft na het lezen van een nieuwsbrief vaak iets aan. Dit blijkt uit het Nationale E-mailonderzoek 2018. 

Lees verder



Online shoppers kopen meer als ze achteraf kunnen betalen

Eén op de vijf online shoppers koopt meer wanneer AfterPay wordt aangeboden, dit is gebleken uit onderzoek. Online shoppers kiezen voor AfterPay als betaalmethode omdat het vertrouwen biedt en men de betaalmethode als veilig en makkelijk ervaart.

Lees verder



Emotie heeft veel invloed op aankoopgedrag

De emotionele staat van een mens heeft veel invloed op onze dagelijkse bezigheden en op ons gedrag. Emotie heeft ook invloed op het koopgedrag van mensen. Het kan ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd raken bepaalde producten te kopen of juist niet. 

Lees verder


AfterPay lanceert campagne met Joost van den Vondel

Supertrots zijn wij op onze nieuwe commercial met Joost van den Vondel! Heb jij hem al gezien? Hier vind je het persbericht én de commercial.

Lees verder


Europese retailers graag naar buitenland

E-commerce retailers in Europa willen graag uitbreiden naar andere Europese landen. Gebrek aan kennis over de markt in een ander landen en angst voor fraude blijken de voornaamste redenen om dit niet te doen. Groeipotentie en mogelijkheden voor fysieke winkels zijn de meest genoemde redenen om juist wel de grens over te steken.

Lees verder


AfterPay

Afletteren binnen Exact hoeft geen tijdrovende klus te zijn

Afletteren, iedere webwinkel heeft ermee te maken. Indien je veel mutaties hebt is het vaak een stuk handiger en efficiënter om dit te automatiseren. Wat zijn de opties?

Lees verder


Groei in online aankopen met AfterPay in het tweede kwartaal

AfterPay laat in Q2 2018 relatief de grootste groei zien in betaalmiddelen, het aantal consumenten dat gebruik gemaakt heeft van AfterPay is gestegen met 18%. 

Lees verder


NIEUW: retour aanmelden via de AfterPay app

Sinds deze week kunnen AfterPay-gebruikers zelf hun betaling pauzeren wanneer zij iets retourneren. AfterPay wil haar gebruikers met de nieuwe functionaliteit meer controle geven.

Lees verder


Online winkelen sterk toegenomen onder Nederlanders

Nederland staat op nummer 5 in de top 5 van landen waar het meeste online wordt geshopt. In de gehele Europese Unie is het online winkelen toegenomen. Naast Nederland shoppen mensen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Denemarken en Luxemburg veelal online.

Lees verder
Ga naar boven